niedziela, 6 października 2013

DECORATION // LAMP // TAP // LIGHTDROP // SPA

Podróże kształcą! 
Miałam ostatnio okazję zastąpić kolegę w pracy na basenie, basen hotelowy w stosunkowo niedawno otwartym obiekcie w Szklarskiej Porębie. Nie spodziewałam się niczego, teraz to taki standard - niewielki grajdołek wypełniony wodą, sauna, jacuzzi... Jednak już po przekroczeniu drzwi hotelowych moje serce zaczęło bić mocniej, w holu ujrzałam dobry polski design, czyli pufy - kamienie Fivetimesone, wiedziałam, że będzie dobrze. Chwilę później, gdy dotarłam do strefy Spa&wellness zakochałam się od pierwszego wejrzenia... Lampy Waver&Ducre LIGHTDROP - idealne! Mój absolutny MUST HAVE do łazienki. 12 godzin, które przyszło mi tam spędzić dzięki na prawdę perfekcyjnie zaprojektowanej przestrzeni to była czysta przyjemność. Przez cały ten czas siedziałam "z bananem na twarzy", co chwilę zerkałam na ściany z zachwytem i myślałam czy aby moje marzenie nie zrujnuje mojego budżetu. I powiem wam, że jest znośnie, 1100-1300 zł za lampkę. Licząc, że potrzeba 2-3 robi się okrąglutka sumka, ale... warto! Co więcej cieszy mnie fakt, że w Polsce na prawdę zaczyna się zwracać uwagę na aranżację i to procentuje. Wszyscy ludzie korzystający z obiektu byli zachwyceni, gdy dookoła jest pięknie my też się piękniej czujemy. LOVE IT!



fot. by me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09 10