poniedziałek, 5 sierpnia 2013

INSPIRATION + DIY // POSTER // RABBIT // COLOR



1. CO BĘDZIE POTRZEBNE.?



  • wujek Google lub bank zdjęć, ewentualnie swój własny zbiór zdjęć +  jakiś program graficzny, ja korzystałam z bezpłatnych: GIMPa i Picassa ( koszt 0zł )
  • drukarka - jeżeli obrazek miałby mieć max wymiary A4 to może być taka domowa, ja musiałam się udać do profesjonalnego punktu i wydrukować obrazek w A3 ( koszt 5zł )
  • arkusze kolorowego papieru / gładkiej bibuły / co wam podpowie wyobraźnia (koszt ok. 5zł)
  • akcesoria: nożyk do tapet + linijka

2. DO DZIEŁA.!
  • z pomocą wujka Google zakładka "Grafika" szukamy odpowiedniego zdjęcia (do własnego użytku w domu jest to legalne - chyba ;]), bezpieczniej jednak jest skorzystać z banków zdjęć, gdzie część fotek jest bezpłatna, jest też taka opcja, że rejestrując się testowo na 7 dni można bezpłatnie pobrać określoną liczbę zdjęć, które normalnie byłyby płatne i można je wtedy niekomercyjnie wykorzystywać (przykładowy bank zdjęć TU) ja upatrzyłam sobie oto takiego króliczka :)


  • następnie w programie graficznym (GIMP, Picassa, może też być Photoshop itp.) obrabiamy zdjęcie poprzez: przycięcie, kontrast/holografie, wypełnienie tła białym itd., bawimy się tak, aż osiągniemy pożądany efekt
  • drukujemy i ewentualnie obcinamy nadmiar

  • na ekranie komputera możemy sobie zrobić symulacje efektu jaki chcielibyśmy osiągnąć, ja nie mogłam się zdecydować... takich symulacji powstało chyba milion, ale ostateczna rozgrywka stoczyła się pomiędzy dwoma


  • teraz już tylko przyklejamy co nam wpadnie w ręce.! gładka bibuła, a może karbowana też.?kolorowy FLUO papier i ten w klasyczny.! kawałki gazety porannej? czemu nie.! bo fantazja, fantazja jest od tego by się bawić na całego.! ENJOY.!


GOTOWE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

09 10